?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile bunnywarez! Previous Previous Next Next
You Better Watch Out! - adventures of a red-headed stepchild in the house of love
mermaid on the mic
djmermaid
djmermaid
You Better Watch Out!
Santa is coming to town, and I better fucking get ready!


Action Items:

- make list
- dye hair (red!)
- pick up Liquid Candy Cane for flask
- pick up solid candy canes to hand out (no time to make pr0nflakes this year, aww)
- lay in supplies (beer, hot choccy, munchie foods) in case we have overnight guests
- figure out shoes
- do nails (red!)
- pack snacks
- pack hoofpick for my Reindeer
- check list
- re-check list


HO!

Tags: , ,
I'm feeling: cheerful anticipatory

18 smooches or Gimme Some Love!
Comments
technopatra From: technopatra Date: December 13th, 2007 10:42 am (UTC) (Link)
Ho ho ho, see you there!
djmermaid From: djmermaid Date: December 13th, 2007 08:44 pm (UTC) (Link)
Yay!
veleda From: veleda Date: December 13th, 2007 03:29 pm (UTC) (Link)
whee!
djmermaid From: djmermaid Date: December 13th, 2007 08:46 pm (UTC) (Link)
It's seriously silly fun. All you need is a Santa suit, or some variation of holiday themed attire. Msg me for the location if you want to join.
(Deleted comment)
djmermaid From: djmermaid Date: December 13th, 2007 08:39 pm (UTC) (Link)
Special Effects Atomic Pink, yo! (And of course I bleach it first.)

Hey, send me your address, I have a little giftie for ya.
sugar_in_action From: sugar_in_action Date: December 13th, 2007 03:57 pm (UTC) (Link)
Watch for the littlest Santa -- she'll be helping at the guerilla Santa Bar stop...
djmermaid From: djmermaid Date: December 13th, 2007 08:39 pm (UTC) (Link)
Sweet!
neonbunny From: neonbunny Date: December 13th, 2007 04:07 pm (UTC) (Link)
Don't forget the easter eggs and bunny ears!

There is no holiday hero but the easter bunny. Worship him, or sit in a warm tub of water for the rest of eternity!
djmermaid From: djmermaid Date: December 13th, 2007 08:40 pm (UTC) (Link)
(pssst... there is power in making fun of xmass!)

then again, warm water sounds quite nice actually...
luffing From: luffing Date: December 13th, 2007 05:34 pm (UTC) (Link)
Yay, I can't fucking wait!!

What's Liquid Candy Cane?? I'm still figuring out what to put in Teh Flask. Probably just vodka, to mix with Rockstar energy drink. (Santa's a tweaker when it comes to that...it's like drugs, but...not!)
djmermaid From: djmermaid Date: December 13th, 2007 08:43 pm (UTC) (Link)
Peppermint schnapps, baby! Santa's favorite. Not unpleasant to drink by itself and it freshens Santa's breath too! Plus, it's all seasonal and shit.
thecatsmeowww From: thecatsmeowww Date: December 13th, 2007 10:28 pm (UTC) (Link)
dye hair (red!)...SWEET...post pics....
HUGS!
djmermaid From: djmermaid Date: December 18th, 2007 01:04 pm (UTC) (Link)
Well... it kinda wound up more pink. Heh!

If anyone posts a decent photo, I will be sure to link!
thecatsmeowww From: thecatsmeowww Date: December 18th, 2007 10:38 pm (UTC) (Link)
:) pink hair is very cool....hope you post a pic.

hugs!!

P.S. Did you get my message on your screen?
From: lord_kook Date: December 14th, 2007 06:11 pm (UTC) (Link)
your icon is sooo full of win.
djmermaid From: djmermaid Date: December 18th, 2007 01:02 pm (UTC) (Link)

Glad you like it. *<}:o)

LOL, thanks! It's from 2004, outside of Heinhold's First and Last Cnance, one of my top two favorite East Bay bars!
sugar_in_action From: sugar_in_action Date: December 15th, 2007 01:45 am (UTC) (Link)
I have always LOVED this image of you, Santa.
djmermaid From: djmermaid Date: December 18th, 2007 01:03 pm (UTC) (Link)
Thanks, Santa! Sorry to miss you and the wee bairn. I did enjoy the photos... <3!
18 smooches or Gimme Some Love!